03 June 2010

mama mee(^_^)oow yang gumuk..

  • hahahahahahahahahaaaa ... nape saya GUMUK ???... sebab saya suka dan kuat makan... kalu makanan saya habis... saya akan NGOMEL kuat kuat kuat... peduli aper saya... saya lapar... saya juga suka tido... tido lama lama lama... saya suka jilat bulu saya.. sebab saya PEMBERSIH & CANTIK... bila dah kenyang ngan bulu, saya muntahkan bulu saya... (x senonoh la mamameow ni)

  • saya suka lepak luar umah camnie... sebab saya suka tgk org lalu kat jalan atas tu, tgk budak sekolah pulang & ambik angin sepoi kepong petang petang hari ...

  • hi. saya sayang kak ja ... kak ja suka buli saya... pukul bontot saya yang seksi dan banyak lemak ... (hehehehe ... sayang awak juga mameow...)

  • aksi saya kalau saya tido ngan LENA di atas tilam kak ja... tudui matai... sapa yg dtg ganggu pun tak kan saya layan.. saya lebih rela tido.... hurmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

  • saya suka masuk almari kak ja... suka masuk bekas biru nie... tapi dulu la,, skrang kak ja dah simpan sbb saya suka masuk dalam kotak tu... per la ,,, jeles ler tu ... sajer DENGKI le tu...

  • ada gaya CLEOPATRA tak.. posing tak serupa maut dalam bakul laundry kak ja... best ooo..

  • ngauuuuuu... ngauuuuu ....ngauuuuu ....nampaknya saya lebih tinggi dr bakul ni.. hahahahahahaaaaa

  • saya suka duk atas keta org... saya peduli apa.. sambil lepak2 tunggu kak ja balik... tak de sape marah sebb semua org sayang + suka saya (PERASAN NGEGEH)
  • ada rupa samseng x??? huhuhuuuuu.. rupa cam kucing GUMUK jerrr

  • apa tengok2... kasi lempang karang ..... benci ar tgk ko... suka join kak ja buli aku ...

  • comel tak saya,, tido ala2 baby ... sweeeet baby ...

  • empuk... sedap duk atas comforter kak ja... cantik tak saya posing camni....

1 comment:

  1. waduhhhhhhhh.....sangat eksen!!
    leh jadi model ehh hehe...
    sgt kiuttttssssssss wiwiwiw.....
    c sabo mo nemu mameow yg super ngegeh!! huahuahua

    ReplyDelete