05 October 2010

mom to be...

wadus... dah masuk bulan OKTOBER dah... bulan BIRTHDAY.. sajer nk promote...hihihihiii... bererti umo pun dah meningkat = 82... opssssss no la... 28.... huhuhuhuuuuuuu

masuk minggu ni dah 9 minggu, bb dlm perut ku ini...dan sudah kah tiba masa nya nk announce kat org yang saya ini HAMIL? ermmmmmmmmm...
nope la, biar diorg tau sendiri dengan perubahan yang ada... hanya beberapa jer yang tahu... itu pun sebab aku sibuk menanya untuk info....

tambahan lagi dengan sindrom yang ada pada diri aku sekarang... kerap dan memang PENAT.. so kalu dah penat opkos la aku akan malas... cam ner ni... lama lama nnti orang akan perasan ...

nnti dalam beberapa bulan lagi, aku akan jadi camni... macam ini... GARFIELD a.k.a MAMA MEOW... ohhhhh tidak,,, tak sanggup utk invest membeli yang baru lagi... hahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

sejak sejak ini, rasa nk tido jer... alangkah INDAH nya... dapat baring dan tido puas puas...
betapa nikmatnya... hihihihii
bulan ni ada dua , sesi check yang aku nk g.. ekceli ada 3...
yang first = check GIGI, 11 oktober
yang second = check GOMEN kali kedua, 26 oktober
yang last = SCAN 3 months, 29 oktober mesti capture picture

cepat la dah tak sabar dah ni... hihihi... baru jer first trimester... tapi aku dah tahap keMALASan,,, g mana ni ... hihihiiiiii

2 comments:

  1. oooo dd baru tau kak pregnant, hee tahniah kak

    take care tauu :)

    ReplyDelete
  2. heheh...sabar...tunggu morning sickness lok...hehe..but hopefully ko sik kenak morning sickness teruk lah...amin... :)

    ReplyDelete