04 January 2011

kembali bersiaran...



salam...

ces... tajuk n3 yang sungguh tidak ter maluan ... hahahhahah
macam la kamo tu aktif meng hapdet kan blog kamo yang kurang best ini... hahahahahaaaa

hari ini dah masuk hari ke-4 tahun 2011... waaa... makin hari makin banyak kerja aku... dlm otak ingat nk email mama arissa tapi tak terbuat...dia merupakan kamus bergerak aku... hihihihi... boon, jgn mare yerrr...

benda yang patut buat aku tak buat sbb banyak benda baru nk buat .. sob sob sob plus dengan ke fizikal-lan aku yang agak membataskan... cth: takleh nk jln laju laju dah... karang tersadung sapa susah.. nk naik turun tangga kene slow slow steady jer.. tak leh dah nk jump here jump there.... hahahahahha... itu la aku....

nk bawa keta.. akan kepikiran 20 ratus juta kali sebab mls tul nk drive sekarang ni...
ini baru 22 minggu... nnt camner... haiya.. poink poink

dlm minggu lepas... 29122010... dpt surat cinta... surat yang mengesahkan segalanya...b4 ni dpt slip result jer..
haiya... girang tak terhingga.. segala penat lelah dah bai bai meninggalkan aku...
surat yang menyatakan betapa aku tak perlu lagi mengeluarkan duit untuk membayar yuran... huhuhuhu...
suka sangat !!! ... yang boleh nk dikatakan... bakal pakai lagi topi dan mengharungi sesi yang begitu mengantukkan dan membosan kan... tapi tak akan bosan sebab yang tukang kasi adalah YDP Agong kita... haiya... TOO EXSISTED oooo.. giler argh... hehehehheee

walaupun tak dapat result yang sgt la best cam orang lain tapi sangat bersyukur sebab dah lepas segala-galanya... enuf dah pun bagi aku.. satu kepuasan dan memori yang terindah... =) cuma skrg nk claim bunga bunga bunga dr semua orang... erks... bole ker... hahahhaahah

nampak arini nk ujan jer.. langit pun dh mendung... menu arini apa ya...

adios...
-niza-

No comments:

Post a Comment