24 April 2011

coret coret hari ahad





salam...

ari ini hari ahad.. hari ahad yer.. hihihiiii.. di hati ada rasa gumbira + takut + nerbes + dll yang se-bahtera- dengannya .. tinggal 3 hari lagi hari yang di tunggu tunggu akan tiba.. dan berdoa dan berharap agar semuanya dipermudahkan... amin.. Ya ALLAH, aku mohon padaMU agar dipermudahkan segalanya..

menu hari ni : sajian enak dr hospital + sup sayur udang galah mama tersayang.. ++ sambal ikan bilis buatan mummy.. perghhh sedap giles.. seronot sgt... sekarang la masanya utk membalas + membalun apa yang ada sebab pas jer 3 hari itu nanti.. menu khas akan menanti ku..

xtvt arini, menonton para pesakit yang di admit dan di dis charge.. paaaaanjang tul Q tadi.. yang menjadikan katil kosong d area wad depan (open area) menjadi byk dan akan terisi bila pertengahan minggu.. hihihiiii.. minggu ni jer, best dpt tgk patient yang dpt bb twin - mix pulak tu.. haishhh best giler... sorang blue sorang pink

sepjg duk sini mcm mcm karenah yang dilihat, perangai SN + JM yang ada.. HO = MO yang ada.. semua nya dengan pe=el memasing : tapi apa yang boleh di simpulkan mereka penat dan tensen melayan kerenah patient yang ada kalanya bagi aku agak tidak boleh bertolak ansur ... bagi aku, kalau nk special servis pergila ke hosp. swasta, walaupun berkhidmat dengan perintah.. (gomen) -- jgn duk ngomel jer ketidak puasan anda..

sabar perlu ada.. di SGH .. dengan kapasiti wad yang terhad dan bilangan tetamu yang ada tidak menentu ada kalanya menyebabkan perkhidmatan yang dirasakan sudah baik dianggap sebaliknya oleh pihak yang agak buat buat tidak faham.. aish... ada gak manusia jenis macam ni kan..

aku pulak .. kesakitan mula terasa, pinggang dah sakit sakit -- tido mengiring tak boleh lagi diamalkan dengan kerap kerana kesakitan akan melanda.. walaupun tanda kontraksi tiada..

tanda awal lain juga sudah ada.. apa itu, biar aku saja yang tahu .. (^-^)

untuk back - up, aku + enche' hubby juga dah pilih nama untuk bb boy.. mn la tahu kan.. kita merancang tapi Allah yang menentukan segalanya.. teknologi yang ada sebagai trend sahaja..


Baby ummi dan ayah sayang ... tak sabar menanti kehadiran awak..

** mula buat countdown.. nk balik umah !!!

adios...
-niza-

No comments:

Post a Comment