25 September 2011

5 bulan sudah !!!



salam...


Ya Allah Ya Tuhanku,
Seberapa banyak susu yang aku perolehi hari ini, KAU penuhilah dengan rahmat dan keberkatanMU, semoga dengan keberkatanMu itu, susu yang sedikit menjadi banyak dan kenyang buat anakku. AMIN...


hari ni. 25 sept... aisha dah 5 bulan pun.. ohhh.. sungguhh kejap masa berlalu .. tak lama lagi...pejam celik pejam.. dah nk 6 bulan.. so akan tiba la saat exclusive BF itu, akan perolehi diploma.. -- oh ! sungguh tak kesabaran aku ini.. harap pas ni aku terus YAKIN dan BERUSAHA untuk nyusukan aisha hingga 2 tahun.. Amin..

rindu kat anak ummi ni.. rindu sangat.. dia la penghibur penawar duka hati lara.. mangsa semua nya.. hahahahah ganas suungguh stetment..

setiap hari kalu boleh nk balik awal jer dr opis sbb nk cepat2 ambik aisha dr BS then gomol2 aisha.. aisha bucukkkkk

aisha la segalanya bagi ku..

tak sabar dah nk masak utk aisha.. oh bersediakah aku untuk tempoh fasa seterusnya ..

28 sept nnt g check -- tak sabar rasanya nk tau berat terkini aisha.. skrng pun dah rasa keberatannya... berkat susu ibu..

nnt apded berat k..




-- tiap hari mendoakan yang terbaik untuk kami -- mendoakan dimurahkan rezeki buat kami -- mendoakan rezeki buat aisha agar tidak putus -- dan mendoakan agar aku sentiasa bersemangat menyusu dan menjaga aisha sehingga akhir hayat ku... AMIN ...

Nur Aisha Saffiya ... ummi sayang kasih cinta cha cha...

adios...
-niza-

p.s. sayang.. saya nk nie bole.. bole la... nak satu jer..

1 comment: