04 October 2011

4 Oktober ...



salam..

tinggal beberapa jam lagi 4 oktober ni nk bai bai kan aku.. menandakan umo aku pun dh meningkat.. sweet 17 la.. hahahahahaaaaaaaaa

hepi sweet 29 la ummi.. ish ish tak lama lagi nk masuk angka 30 dah aku.. tak mo boleh tak.. rasa cam dh tua la kalu dh masuk no 3 tu.. tak mooooooooooooo

umo besar pun .. muka still comel gak kan... hahahahahhahahaaa

Thanks pada kengkawan dan famili yang wish besday kat aku .. muah muah kat u ols..

tapi yang best.. pagi2 lagi en' hubby wish besday betul2 tepi telinga aku... wa.. dtg kegedisan aku.. dh tu tak dpt nk wish mlm2 sbb aku dah bantai tido awal.. then en' hubby plak g layan komik online..

hadiah?... ermm... takkisah la ader ker x.. lagipun tak berjaya nk jumpa wish item .. penat jer carik tp takder.. ish ish.. sedih .. tp takpela .. janji dpt sama2 dengan en' hubby sambut besday..

tapi impian hati tetap ada.. sayang.. iboh lupak ehs... sik pa bah.. pelaburan besar.. hati pun senang dan gumbira ... ^-^

Ya Allah .. aku bersyukur dengan segala kurniaanMU..

dikala ini.. apa yang ku harapkan dh ada yang tercapai.. dpt abes belajar sebelum baby kuar .. dah konvo ngan jayanya... = pecah rekod pantang ..

dapat anak yang comel dan comel dan bijak : nur aisha saffiya

tahun 2011.. bulan Oktober pun dah dtg.. tak lama lagi 2012 pula tiba..

wish aku yang mendatang.. dpt kerja yang elok di tempat yang elok + best.. kalau boleh nak dekat sangat ngan en' hubby, dpt bagi yang terbaik buat aisha ...


-- tiap hari mendoakan yang terbaik untuk kami -- mendoakan dimurahkan rezeki buat kami -- mendoakan rezeki buat aisha agar tidak putus -- dan mendoakan agar aku sentiasa bersemangat menyusu dan menjaga aisha sehingga akhir hayat ku... AMIN ...

Nur Aisha Saffiya ... ummi sayang kasih cinta cha cha...

adios...
-niza-

No comments:

Post a Comment