05 December 2011




salam...

akhirnya Impian jadi kenyataan.. I LIKE !!!

thank ma sebab support billion to me ..

akhirnya.. after 29 Nov.. aku dh jadi PC - Peer Counselor untuk MBfPC..

lama dh berniat nk join + jadi one of the pc kat Malaysia ni.. semua nya gara2 akibat kejoin-nan aku masa sgm - Breastfeeding support group meting. niat ku cuma 1 ja.. demi Allah aku nk share segala apa yang ada pada ku ttg BF.. menyokong ibu - ibu d luar sana .. disamping memperjuangkan BF bersama-sama rakan ibu BF yang lain

mula2 bila dapat tarikh konfem.. rasa cam xnak join sbb byk kekangan nyer.. tapi bila dpt tau training kali ni yang last sekali.. aku paksa diri gak.. mesti pergi !! walaupun cuti mmg dah abes.. sob sob sob.. ahernya.. aku berjaya..

training 3 hr yang mengajar aku pelbagai perkara, menemukan aku dgn rakan2 satu malaysia yang menyeronokkan.. kami semua 17 org.. aktiviti dr pagi ke petang yang tidak membosankan.. share masalah + pengalaman .. gelak tawa.. rindu betul saat itu..

yang pasti aku dpt belajar SATU .. kita tak boleh nak paksa seorg ibu untuk ikut cara kita, untuk ikut keputusan kita sebab diri dia adalah dia.. dan kita adalah kita.. kita boleh galak dan sokong 200 % mereka untuk berBF dengan jayanya..

inilah kami pc wilayah sarawak.. ada gak pc yang datang dr semanjung.. giles salute aku ngan depa ni..

belakang: kak tini, aku yang montel, azreen, shidah, kak ina, chua, izan, sidah, en amin, dr ct, asma, mak hajah (owner nadin), khoi (kwn aku ms study dulu)
depan: ain, hafsah, dr faridah, puan kamariah, dr nadrah, dr ning, fetty, nurina

harapanku : SEMOGA PERJUANGAN BERTERUSAN SEHINGGA KE AKHIRNYA..

Perkenalan dan Persahabatan kita kekal SELAMANYA !!

ta........

-- tiap hari mendoakan yang terbaik untuk kami -- mendoakan dimurahkan rezeki buat kami -- mendoakan rezeki buat aisha agar tidak putus -- dan mendoakan agar aku sentiasa bersemangat menyusu dan menjaga aisha sehingga akhir hayat ku dan sentiasa kuat utk buat apa saja demi aisha ... AMIN ...

Nur Aisha Saffiya ... ummi sayang kasih cinta cha cha...

adios...
-niza-

1 comment: