26 April 2010

day trip to south ...

040410


g cney? (bhs swak kata: g mana?)

aku + p.i.l. g ke arah selatan - untuk hntr najwa (s.i.l) sambil2 tu leh jejalan tgk tempat org.. pagi2 lagi kitaorg dah pegi -- sbbnya nk sampai awal kat sana (ayer hitam : AH) memandangkan first time nk g sana (takat b.p. aku tau ler)... kat luar masih gelap + sejuknya + aku ngan ke+ngantuk+kan+nya ,,,

myV di waktu keGELAP

... subuh kitaorng berenti kt R&R seremban - masa tu takla ramei orgnya, setel semua kitorg teruskn journey ktorg... odw ke ayer hitam ada 3 R&R, so natijah nye, setiap R&R aku berenti untuk ilangkan ke+antuk+kan+ku -- odw tu jalan asik berkabus jer, myb area tinggi2 kot.. seronot gak bw keta time2 ni --- keta tak byk so takder la tensen sgt... tapikan lagi best kalu hubby ada leh aku lentok kat seat sebelah heheheheee

Sebelum sampai ke AH, singgah jap g R&R pagoh.


kt situ aku anggarkan dalam 60km g nk ler sampei ke tol AH... bantai nescafe seTIN , baru jalan ...sampai pas tol, pas setel register, kitaorng g jejlan sekitar kluang , cam besa soping kat giant + parkson ..

isi nyuk DULUUUUU

usai kat kluang -- lunch plak kat parit raja, yang ni kat b.p. :: ala area bdk2 uthm ... dulu zaman aku stadi ada la duk mai cini (jln2) hehehe.. kitaorg lunch kat kedai namanya LINE CLEAR tapi yang tak clear nyer, parking kureng hahaha,,, student byk ooo menempek kat sini,,, lauk mmg byk .. SODAP plak tu... hehehe

:: abes licinnnnnnnnnnnnnn

pas lunch kitaorg g jln2 kat ayer hitam - borong kepek... (x byk pun) hehe..
then setel membeli belah yg menyebabkan RM melayang ,,, masing-masing dah nmpak penat.
kitaorang pun balik semula ke tempat my s.i.l. nk training..


bilik cam hotel, duk plak sorang2...

jam 5pm, dah ready nk pulang ke KL... aku plak dapat rskan ms tu mesti highway pd+seremban+nilai jem ni.. mmg ponnn,, keta punya la byk --- cam ada xcden tp mmg takda... ish geram aku... huhuhuhu..last sekali singgah R&R seremban utk mamam + solat --

odw balik ni aku takda la addicted g singgah setiap R&R hehe sbb aku dah tak antok g pun...sbb nyer dh byk keta so aku kene la teliti mengadap jalan...sampai KL jer dah mlm ---

penat?? !! toksahla cakap.. jnji semua selamat.. huhuhu



No comments:

Post a Comment