20 April 2010

yang terindah ...

18, 19 & 20 Disember

merupakan hari yang paling besssss bagi aku, en opcos aku + famili but paling penting aku + can aku ler... 3 hari jadi mem mmg syok,,, tapi first day sedih kit.. huhuhu .. ingat pat la control ... tapi gugur gaks...rs cam complete gak idup time tu, ye la .. dah jd sum bodi to one bodi.

nasib bait tok kadi coolll so takder la rasa tensen sgt can aku

... semua kerabat turun, paling jauh org keyEL lerr.. bz toksah cakap.. amat bz... sib baik katering kalu x lagi giler kepenatan....tapi sronot sbb kazen mazen kompol,,kawan2 skollll lamer pun kumpul,, besh aih dpt jumpat bes bes fren pom5 dolok ...

semua gift abesss no balance (aku buat sendiri - dgn bantuan:: mesti la syok) pas sanding jer g outdoorrr (bergambor)... masa ni kene la cun cun kit soooo album pun akan cun cam aku,,, wakakakaka...

Alhamdullillah:: apa yang dirancang semua berjalan lancar: lamer cintan, pjj lak tu akhirnya two become 1 -- hehehe

No comments:

Post a Comment