03 February 2011

malam yang sunyi




salam

hepi raya cina !!!
arini cuti till ahad... aku? duk umah jer... nak keluar... malas la... atau pun tgk la nenanti yer...

sekitaran rumah sunyi jer..jiran jiran ada yang cina, tapi aku tgk takder pun xtvt menjalan kan diri nyer ber raya ... ntah la

ada jugak joggers yang men - jogging - kan diri.. eh diorang ni tak raya ker? tak open house ker? macam macam alkisah...

skrang...aku menonton tb sambil tadi men chat ting kan diri bersama en'hubby tapi skrg ada panggilan dr hospital... ish ish... kacau tul la... tapi takper itu kerana SYMP - saya yang menurut perintah.... hihihihihi

arini aku men yusun atur kan umah ku ini... men laundry kan segala kain yang ada... me-nge mop kan ... dan men jemur kan apa yang patut... cuma esok nk sambung lagi nk jemur setok bantal yang ada... biar fresh kit.. tidak la ia berkepuk jer...

then aku wat some changes susun atur posisi kerusi yang ada... mamameow pun konfius... nampak cam luas dah ruang tamu... hihiiii...

harapan utk bulan ni... hope dpt la benda yang aku harapkan tu... biarlah berkorban ckit janji leh membuat org hepi ++ aku pun leh jer pas tu nk sesuka hati men - design apa yang apa... heheheee.... lagi satu senang famili nk dtg lepak... kan kan... huhuuuu

** ha cian kat mamameow mlm ni, dia nk kuar tapi ada kucing lain a.k.a kucing jantan tgh dok me landing kan diri di depan rumah - depan sliding door ... mamameow tak suka, dia anggap kucing luar tu nk ceroboh kawasan dia... padahal mesti kucing tu nk usha dia... i think so...

k lah.. nk cont. tgk movie ni.. based on true stori... suka tgk jenis camni... pengalaman org...

adios ...
-niza-

No comments:

Post a Comment