25 July 2010

entry ringkas..

:: mg ni ada 2 majlis kawen...

hari jumaat aritu aku keje cam biasa, ptg balik awal - awal kit utk minggu ni sebab nk bersiap g tanjung karang, balik umah jer terus bersiap berdandan .. hahahaaa.. ko mek up ker ??.. wakoookoko

jam 6 dh gerak dah ngan 2 org lagi opismate, ekceli ada 3 bj keta, but diorg dah gerak awal dulu memandangkan diorg dah siap awal...

trip kali ni nk g majlis malam berinai kak ana a.k.a opis mate aku ... refer entry nie

g mlm sbb the next day takleh nk pegi, sbb nk attend wedding sukma kat tanjung malim pulak...masa tgh dok tangkap pic ngan penganten .. trima satu statement best.. amat seronot ketika mendengar nyer..

aku (ikut pengalaman .. hehe) : kak ana, nnti masa bergambar tukar-tukar bj, wat la ala ala gediksss kit, baru cun gambar

encik potograper : ha tul tu,, nanti bila awak kawen (aku ler tu) kita kasi ghambar free... hehehehehe...

then secara otomatik nya -

Ols (para-para opizmate ku) : alooo dia dh kawen la.... hahahahhahaaa

assuming that, aku ni serupa budak kechik, budak skoll, budak remaja lagi ni, masih nk huhahaha padahal dah jadi cik puan kan kan.... huhu (O^O)

skrg ni takder pic.. ada byk kene tg dulu sbb nk cilok dr opismate... aku pulak tertinggal hdset kat umah... haiya... tu la kelam kabut sgt ms kuar umah.. nk cepat, karang dh gelap, bahaya la..

then AKU...dah takder pic utk koleksi sendiri ... waaaaaaaa

SABTU

pas setel ol job kat umah.. aku g majlis kawen kawan aku zaman stadi dulu, lamer gak since dip till degree

so, kira aku dh kenal la famili dia... aku sampai agak lewat walaupun dh janji ngan pengantin nk dtg awal, dahla xdtg ms nikah dia, haiya sowi ooo, aku konpius nk g mana dulu, mcm2 plan aku plan, akhirnya ginila jadi nya

sampai kat tjg malim, aku g jumpa penganten, wish then sembang sikit, then ambik satu pics, then mkn, bila penganten g mkn beradab, aku balik .. hahahaaa

alasan + tujuan: aku malu la nk stay lelamer, gadis pemalu ini segan nk stay lelamer, takkan aku nk duduk mencangok jer.. haiya, org len dok bz,,, xkn la aku nk harapkan diorg layan aku ,, x mau la..

xper nenanti kita jumpa lagi yer puan sukma (*-*)


to puan sukma & hubby nyer- selamat penganten baru yer.. hepili eva after..

No comments:

Post a Comment