14 July 2010

Kisah hari ini

  • hari ni g UiTM, kampus kesayangan ku .. hehehehe (=o=).. per kes..
  • g jumpa supervisor ambik signature dia ++ diskas diskas cikit, itupun pas di antar email jemputan.. haiyak... malu sey
  • hahahaa. aku malu sgt (SANGAT !!!) umpama cat kat bawah ni... sbb ni sem 2 aku utk setelkan writing aku,, huhuhu.. toink toink,,, dapat ker??... kene usaha byk byk.. kene siapkan ... ishh tak malu ker ngan no id a.k.a. no pelajar awak tu ...
  • hahahahahahaaa.. ni shading ayat kat cat bwh sbb statement yang ada hanya ma meow jer yang boleh kuarkan,,, NO KOMEN... ('''..)

  • Ya ALLAH.. berikanlah hambaMU ini kekuatan...
  • pasni aku nyer muka mesti camni, walaupun apa pun terjadi,, lautan berapi sanggup ku redahi.. pigi dahh...
  • sanggupkah aku,,,, waaaaaaaa (*^*) ngan laporan laporan segala bagai yang ada - yang mejadi kerjaya ku selama ini.. yang menjadi rutin ku utk mengejar orang....
  • SANGGUPKAH !!!!!
  • (^--^) Insya ALLAH ...

No comments:

Post a Comment