03 July 2010

oh .. TGI Fridays..

  • arini sgt penat.. tajuk entry mengambarkan aku berhenti d situ utk mam mam
  • kali ni pegi ngan mimi a.k.a king kong (`..) opsssss. jgn mareee
  • first ly g jln tar yang amat sibut + jem + tiada parking -- akhirnya berjaya menempatkan myV ku di depan cimb bank jln dang wangi
  • adus... poink... sakit kaki jalan jauh sgt..
  • agenda -- g beli + cari saiz baju melayu utk k2
  • then bla bla bla .. cari apa yang di order oleh mama.... setel semua ...
  • cabut g the curve... balik ni jem lagi.. haiya,,, pasal apa jem...
  • pasal farid kamil tgh shoting stunt utk filem baru dia kot.. ada 2 bijik keta c-den --- remuk teruk --- ish ish ish... tp itu utk filem la...
  • sampai kat the curve .. g jln jln jln dulu kat d' street.. cr brg, tgk brg, beli barang ... aku beli bling bling utk hdset.. hahahah buang tebiat ....
  • perut sudah kasi isyaratnya --> first g Fridays ni, tgk menu --- ermmm tgk tgk dulu la..
  • then g Tony Roma (exceli aku nk ni, tp nnti dulu la).. tgk menu... ermmmmm...
  • then g Bubba Gumpa... ermmmmm semua (mostly la) udang ..... arghhh..
  • last last pilih TGI Fridays,,, adoiiii... toinkkkk.. penat jer cari + jalan.. back to first place gak
  • kasi logoo dia la... presenting ....

d' curve
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

  • deco dia cantik.. aku tak ambik byk pics sbb .. malu ar... ramai sgt org.. nnti ketara banget kita ni first time masuk (janji cerik jer.. sekali pun sikpa.. jgn sik bah... - nk mam selalu sik mampu.. wohaaaaa)
  • aku order: ais lemon tea + Jack Daniel chicken
  • K2 order: Sizzling ayam dan udang + sprite .. tujuan air itu d ambil sbb nk free refillll hahahaa
  • ++ xtra fried mac + cis .. sedap oooo .. siap tapau sbb tak abes...
  • dlm tgh nk mula hayati menu aku,, tetiba dtg mamat waiter... cakap bla bla bla bla bla...
  • adoi... kejut jap... (*O*)... tukar plate + fod aku... haiya... tp aku tak marah sbb aku first time kat sini -- jd diam jer la,,, lgpun diorg ni dah minta maaf berkali kali ...
  • haiya,,,, baek sungguh ati ku ini..
  • setel mkn.. K2 byrkan.. xceli dia yg spon mlm ni... haha baek sungguh hati adik ku ini....

aku wif mi fod

fod yg di tempah

mi fod: jack daniel chics

mim fod: sizzzzzzling chic + udang... so yummy...

add on fod: fried mac + chis --- sodap bangat..

ais lemon tea ku w/o ais

??????? add on ???????

mimi kusyuk tgk menu...

welcome to FRIDAYS .... (``...)

fod aku ahernya abes jua - dgn bantuan mimi .. hahahaeee

*******************************

satu kejadian telah berlaku...
haiya.. aku jadi mangsa keadaan kali ni... lokasi: masa membeli barangan dapur di tesco... pas wat payment,,, aku nekad kali ni ... aku ambik result drastik wat kompelen kat customer serv. counter... geram tul... aku berani buat sbb aku salu gak soping kat mn2 tesco area klang valley ni... puas hati aku ++ mem bebel bebel kat atas kertas.. itu pun dh cukup baik aku x g talk ngan manager,,, huhuhhhh... semua org yang bekerja akan penat.. tapi itulah amanah yang perlu kita buat.. kalu tak -- hasil nya gaji buta...

d END... (-^-^-)

No comments:

Post a Comment