27 July 2010

saya sangat sangat sedih hari ini

arini rasa sedih sangat sebab aku dah mula benci ngan keje aku... keje yang asik nk remind org , kejar org,
cari orang... tensen... apa aku nk buat kalu dah puas remind ... kasi tau kat aku ,, dah org tak buat dan tak ambik port... masing-masing bz... naper la asik aku jer yang kene... arini na nis lagi ... perang mulut walaupun tak besar, tapi tinggi kan suara untuk tunjuk yang aku ni geram + marah... rasa cam tahun ni aku agak sensitip...
byk na nis dari tahun tahun sebelum... biarla SKT aku teruk tahun ni ,,, biar !!!!!

aku dah buat yang sehabis baik tapi masih jugak aku yang kene... bistu apa lagi pilihan yang aku ada...
nk g rayu rayu pulak... haiya... naper la tak fhm... banyak nk luahkan tapi tak reti nk tulis camner.. cuma dpt gambarkan aku umpama meow yang last sekali ... benda camni akan keep going and going and going around me.. when ever so.. cuma stop bila aku bai bai that division @ institute... cepat la cepat la... may mai wish came trueeeee.... naper takder org nk faham.. kalu dah kasi due date tu fefahm jer laaaaaaaaaaaaaa !!!!!!!!!!!!

selama ni aku kalu leh nk jadi meow first ni... hepi selalu, walau kat dalam hati tak hepi... (kadang kala)...


sweeeeeeeeeeeeeeeeeet kalu jadi this cat ....


tadi pagi, jadi like this cat ... dalam ten minitsssss


then, jadi camni ... pressureeeee sangat !!!!

akibatnya, aku breakfast lambat, mkn sorang2 -- sebab org opis semua diam senyap,
masa lunch break aku still wat keje



then camni... rasa nk na nis lagi kuat kuat ... lepas geram ... (na nis gak depan org2 L2)


rasa hilang semangat yang sangat sangat... naper la aku diuji sebegini rupa...
takleh ke kasi aku hepi sikit... tak cukup ker ngan apa yang aku buat selama ni...
aku trima jer apa tugas aku ... ISO + 5S aku la yang punya... ... kalu aku wat dunno jer camner...

BOLEH TAK ???


aku sangat sedih .. nk na nis lagi sebab aku dah tak tahan .... rasa sangat demoralize arini... sgt sgt sgt ...

1 comment:

  1. sy rasa sy macam paham, berdasarkan pemerhatian sy pada ketua 5s, audit.. ermm

    susah gak ekk
    musti akak tersepit siket2

    saba ye kak nieza.. huhu jgn nangeshh yee

    ReplyDelete