02 August 2010

besday boy kat Tony Roma

susulan al kisah besday adik mimi kesayangan kami ... mangsa buli ekceli nyer...

aku decide nk bw dia g mkn mkn kat Tony Roma ...
(adus.. ini yang ku idam idam kan... ^-^).. tahun ini no cup cake arrrr

bukan pergi ber2 tapi ber3 ngan adik aku yg sorang lagi... kira sibling gathering la ni... rugi adik awin takder,,,huhu

mmg best, kenyang giler, itu pun sebab ada org yang tolong habeskan...

layanan best -- mesra -- sampai aku rasa malu pulak org serve lebih lebih... huhuhuh..
tapi apa yg penting puas hati...

xnk cter pjg pjg.. nk cter ringkasan jer ikut pics yg ada,,, heheheee.. sbb aku antoks la,,, mameow pun dh tito...


pics from fadzli, canteks cantek pics dia...


ni sos utk roti yang free, roti sedap... habes oleh kami ber2 jerrrrrrr. hahahahhahahah


stuff deco yang tgh posing...


air yang di order oleh besday boy... bukan air tapi mcm es-krem vanilla yg cair.. tapi sedap sangat


air aku -- campuran 5 jenis perisa kot -- yang pasti rasa masam masam manis manis ++ segar !!!!


fod for razmee: chic mojo..


fod for razlan: salmon set..

aku nyer fod: aku lupa ambik pics daaaa... tapi ROMA RACK yg amat de delisesssss,

ambik 3 ketul nyer tp hanya mampu abeskan 1.5 jerrrrrr... yg lain.. biasa la,,, (''.)


besday boy yang besar


roti freeeeeeeeeeeeee


some deco behind us... apaka.. hahahahahha


so next ke mana pulak yer... ermmmmmmmmmmmmmmmmm

No comments:

Post a Comment