16 August 2010

cerita cerita saya

ermmm.. sempene menyambut Ramadhan Al Mubarak yang lalu.. aku ambik long long leave to get far far away from my office yang sejahtera itu..

dari budak yang duduk kat meja buat kerja rutin dan tambahan mee segera itu, telah bertukar kepada seorang surirumah yang berjaya,,, cheeeeeeeeeewaaaaahhhhh

camner nk report ni, by day or by stori or by lump....

lump sum jer la.. hehe.. rojak rojak yer... ("-")


ini feveret aku tiap kali ramadhan, cucur rode yang amat best giler dan hanya leh jumpa kat bazaar ramadhan semarak at kuching jer.. skrng rega dia dah 4 biji = RM 1, dulu dulu kalau tak silap dua poloh sen jak..

3 hari berturut en' hubby balik dr opis, aku akan order order untuk berbuka.. hehehehehhee


ini pulak cumi jelly kegemaran ku,,, kalu makan sejuk sejuk lagi syok tau..

believe or not.. cehhhh... aku leh abeskan sepapan jeli ni sebab I LIKE .. best o...
lupa lak nk promote.. ni hasil mother in law aku...


ini pulak operasi selepas terawih di umah en' hubby
operasi membuat popia ikat mengikat... untuk raya nanti

pix bawah, hasil ikat ikat yang berjaya...


masa ari Jumaat tu plak, aku & mimi g sekolah mama, utk wat deco deco ckit..
deco deco toilet budak budak SK agar lebih ceria, wonderfull the ness.

nice & cantiksssss
sticker sticker ini saya import dari kuala lumpur yer...


pas setel mendeco deco toilet budak budak sekolah, kitaorg g jenjalan kat SPRING, salah satu shopping mall kat Kuching..just jalan jalan , beli barang ckit, tgk tgk barang jer..


bosan kat umah hari sabtu kerana HUJAN yang melanda, aku g capture scene umah

ini dinding ruang tamu rumah aku dengan potrait famili semasa raya 2009...blues u...


ini pintu bilik tido saya.. ada lovely pink pink kalers


petang b4 nk g umah mertua utk berbuka, g tgk filem shreks, final episode itu.. best giler


dan apa yang best kucing yang perasan bagus itu PUSSY BOOT sudah GEMUK macam mamameow... hehehehhee..


muka comey mintak simpati dari donkey.. huhuhu


hari Ahad hari last kat hometown, g dating ngan en' hubby kat area area dekat ngan umah.. kira ala ala hypermarket cam TESCO tu la ..

g kedai ini, jumpa ini sticker.. terus en' hubby buat ini.. huhuhu

tapi HAKIKAT nya, bukan untuk DIJUAL yer.. ini hak milik MUTLAK saya seorang jer.. ("..)

heheeeeee... miss u en' hubby... takpe next week saya balik, jgn lupa ambik tau, jgn lambat lagi..

No comments:

Post a Comment