21 August 2010

pagi ini: 21 Ogos

garpil pose dr gugel

alhamdullillah.. akhirnya aku berjaya membangunkan diri aku utk bersahur selepas balik aritu..
akibat sebab ,,, sama ada aku mengantok sgt walaupun byk kali enche' hubby tepon suruh bangun sahur atau aku mamai dgn menganggap aku tgh panaskan lauk atau dah bersahur... hihihi... macam macam kisah... al sudahnya, aku bgn cam biasa utk solat subuh ngan mandi g keja jerk...

lapar? idak ler, cuma bila masuk ptg ari jer, perot cam pedih kit... angin...angin...

pagi ni, pas sahur, bubur lambuk buatan Badan Kebajikan FRIM (BKI) yang aku dpt ms khamis lepas,, huhu jimat sungguh,,, aku buat teh o panas,,, sedap ,,, hangat hangat di pagi hari..

pas baca semua blog member yang ada,, espeseli sab yang baru jer lahir bb baru, yg secong no... wa wa wa.. hot mama wit 2 gorjes doter,,, (*v*)

baca blog puan lissa yang swit + gorjes ngan new n3 yang best... I LIKE,,, deco kat umah baru nyer... tak sabar den nk tg umah kami siap... nk gak deco camni... self deco.. hihihihiiiii hihihihiiiii hihihihiiiii

aku terperasan, lately ni semua pics kat blogger lain aku tgk ada tag... aku pernah gak create tag aku tapi cam mls nk edit edit pics,,, nk tambah tambah tag kat pics,,, ermmm nnti nnti la aku buat yer...

tgk la camner ruper nyer... (`-`)

pic bwh ni plak pic mameow nk mam rumput,,, ponteng posa yer... ada lagi scene yang dia tgh al-kusyuk tapi suddenly my mom halo halo... haiya so tak dpt la den nak capture pics c gemuk... ada satu jer ni ha...

plan pas ni nk tdo balik tapi nnti la pas siap basuh baju di mesin itu then sidai baju, then baru zzzzzzzzz... wohaaaaa... live org bujang di hujung minggu katakan...

menu buka posa harini... ermmmm nk masak byk byk menu, yang mkn aku + hosemate jer,,, karang byk kali recycle plak,,, hihihihi huhaaaaaa

ooo sejak aku balik kl ni utk bertugas (cehssss,, ayat kepoweran) tak penah lagi aku g bazaar, no feeeeeeel pulak tahun ni,,, mls kot, mls nk cari parking, mls nk tempuh jem, mls nk bersesak ngan orang... ermmmm sama jer... tgk la kalu rajin hari ini la,,, tgk la yer,,,

pas mg ni aku balik lagi utk jadi suri rumah,,, bersempena ngan cuti nuzul al Quran and merdeka yeahhhhhh !!! seronotnya,,, dpt g terawih,,, kat kl aku tak g pon sebab nya , aku segan la nk g sorang sorang, padahal nnti pun sorang sorang gaks...

alahai lagi 30 mins ker,,, lama tul la pulak mesin ni...

c gemuk pulak dah tdo, dah kenyang bersahur bersama tadi... tapi nnti minum gak... dia posa makanan jer ngan berbuka 30 minit lebih awal dr kami semua...

ok la, otak tetiba beku, no idea.. pas ni ada kot.. heheheh.. oh esok g jln TAR, g menderma... bak kata one of my senior officer... hihihihihihi

nnti la ceritera lagi yer... tatatatata

No comments:

Post a Comment