24 August 2010

buka posa arini

Alhamdullillah... kenyang sungguh arini.. tinggal 2 hari lagi nk balik jadi housewife... tak sabar sungguh rasa...

skrang ni dok bergelut ngan paper2 yang ada... satu sudah siap, satu lagi on d' way... hope both ni dpt siap esok, sebab aku plan nk antar b4 aku fly... so balik september nnti leh cont ngan next chap. plak...

arini bukak posa berdua ngan juju, hosemate ku.

menu aku: 2 adalah recycle... cuma addition yang terhanggat ialah ikan terubok masin deep fry, very the crunci.. wohaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

sedap giler, rasa nk add on jer ns aku, tp kene kawal, karang jadi biawak beso karang, tak terbuat reading karang.. kan naya

layan jer la pic kat bawah la yer... nk g sambung wat keje ...

berikut plak pic pic lauk utk semalam...

semalam semangat kit nk memasak nyer...

ni sotong masak kicap... sodap sangat... heheheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

ni pulak kerabu bilis yang rangup ++ sodap...

ni menu semua aku yang masak, so aku ler ada hak nk kata ianya sedap sangaattttttttt kan....

hihihihi...

1 comment: